O bra dröm

Mardrömmar........tre stycken i natt. Tre stycken mardrömmar under min skönhetssömn, förstår ni att jag blir en kärring till slut.
 
 
Tre mardrömmar om mina bilar. Två om Svarten och en om min gamla Transport. I den ena drömmen vart jag i alla fall räddad av en Corvette-kompis som kom precis i rätt sekund innan något hemskt skulle hända mig. Om han ändå visste vilken räddande ängel han var i  min mardröm. Egentligen undrar jag varför han dök upp i mina drömmar just nu. Sist jag träffade honom var i augusti på en träff i Stockholm. Lustigt det där med drömmar, att man kan få till det så lustigt. Hi hi hi hi
 
I helgen ska det visst bli helt underbart väder. Idag slutar jag redan klockan två-tre. Hoppas mer på två än tre. Vi får se!
 
Vill hem tidigt idag och tvätta min nya kärlek. Igår när jag kom hem satt jag säkert tjugo minuter i carporten och bara njöt i bilen. Bra musik och känslan, känslan av nyförälskelse. Jag som aldrig trodde det skulle gå så bra. Att skilja mig från min Chevrolet Transport för att övergå till Chryslern. Dessutom har jag fått ett nytt smeknamn. Jag kallas inte bara för Miss Stingray utan nu kallas jag för HEMI-bruden också!
 
I helgen kan det nog bli en tur med Svarten. Testa henne på en grusig körbana för att bara känna. Känna styrkan och kraften. Känns kanske inte lika viktigt längre eftersom jag kör V8a till vardags. Får mina behov tillfredställda veckans alla sju dagar.
 

Åhhhhhhhhhhhhh fredag. Hur skönt som helst! Är helt slut, slutkörd på jobbet. Vilken jävla stress man lever i. Kommer att köra huvudet i väggen om jag inte lär mig säga NEJ, NEJ, NEj mera. Man kan inte bara säga JA. Dygnet har bara tjugofyra timmar. Men nu ska jag dra i handbromsen och ta det lugnare...........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0