söndag

Söndag - nyvaken, småsliten, trött och utmattad la jag mig i soffan denna söndag för att njuta av andra som slet i Wasaloppsspåret. Ville inte byta plats med dem som körde i år, men blev lite sugen på att kanske prova denna folkfest någon gång. Kul och se vad man kan prestera.
 

Efter målgången av Wasaloppet så vart det planering av veckan. Sen kom det fika-gäster. Det blev en tur till garaget och sen massa Corvette-snack runt köksbordet. Vi insåg ganska snabbt att kalendern är rätt full inför sommaren aktiviteter. Det ser jag fram mot. Ta ut Corvetten och bara ut och åka, träffa folk åhhhhhhhhhhh det är livet! I sommar får man baka Cheva-sockerkakor och bjuda på.
 
Söndagen tog slut och jag satt med jobb upp över öronen. Får se hur denna vecka blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0