Torsdag

Torsdag - en helt underbar dag. jag älskar livet när det är från den ljusa sidan. Igår var den det! hela dagen. Började med mitt favoritämne på skolan och slutade med ett annat favorit ämne. Massor av kramar och underbara ord. Tänk vad livet kan vara toppen ibland. Ett litet ord som -
 
  • jag gillar dig
  • du är bäst
  • jag tycker om dig
  • åhhhhhh Elisabeth <3
  • jag längtar efter dig
  • du är underbar
  • du är toppen
       etc. jag skulle kunna fylla på med lite fler ord.
 

Igår kväll gjorde jag det. Fick som en order av min bästa Corvettevän och det ändrade som alltid väldigt mycket. Ska bestämma, kolla ekonomi och annat. Kan bli ett litet byte i vardagen, som kommer att göra mig lycklig och nyförälskad.
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0