Champagne - frukost på min dag

Fick inte gå ur sängen på morgonen , det tisslades och tasslades hela tiden. Jag låg och tog mot grattishälsningar på Facebook, Sms , mms, telefonsamtal. När jag räknat ihop alla gratulationer var  jag en bit över sextio, sen slutade jag att räkna. 

Sen kom Sofia och hämtade mig och satte ögonbindel på mig.





När jag fick ta av mig bindeln stog min familj där och sjöng - lyckos mig !


Champagne-korken flög ... 








Där var det dukat med läckerheter ! 




Ballonger, ljus och rosenblad 








Sofia korkade upp flaska nummer två ....





Sen gick vi till stranden för att fortsätta dagen 





Champagnen i handen och ballonger på ryggen . 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0