Fredag 16 maj

Jobbade hemifrån mellan fem och kvart över sex. Flaskorna på bordet!
 
 
Åkte hemifrån sent idag. Jobbade och hade en toppenbra dag med mina elever. Vi har fixat med våra tomater, låneböcker (eget bibliotek i klassrummet), skoldagbok och annat. det blev mycket uträttat! Sen möte och sen i full fart till biblioteket igen. Sen till Haninge för att tvätta bilen och sen till bilprovningen.
 
 
Bilprovningen ...väntan på min tur!
 
 
Sen blev det shopping och samtal i mobilen, måste få min två på besiktningen fixad. Var i Haninge Centrum och handlade kläder och lite annat. Unnade mig en Cappuccino och glass. Gott och mysigt. Härligt med människor och rörelser runt mig.
 

Hem till middag och skön kväll ute i kvälls-solen.
 

Vid halv nio på kvällen började jag att städa mitt rum och sen städade jag hela huset.
 
 
Är man femtio eller femton när det ser ut så här i sitt sovrum? Testade om de nya ljusen passsade min fina ljusstake................
 

Lite roligt i fönstret på toa!      Dagens inköp en förtrollad prins..............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0