Igår blev jag överraskad

Igår blev jag överraskad av mina vänner. Efter en lugn morgon, ett par tvättmaskiner och ett träningspass så vart det ett himla liv. In på gården kom Corvetter, Dodgar, en Porsche och lite vardagsbilar tutande.

En överraskningsfest för mig 















Sen kom regnet och vi fick gå in och ärma oss. Vädret i Sverige är inte som i Spanien. Dock serverades det rödvin till alla dessa olika grillkorvar som serverades. 




Värme från gott att dricka och eldstaden .

Ett gäng kollade in bilsporten ..


Bilarna fick regn på sig - usch !




Katten kom hem och passade på att mysa. 


Jag tände ljus i nya ljusstaken 😀


Fick fina presenter ...














Hur glad kan man bli av allt fint ! Toppenglad ! 




Nu är det slut på festen och vanlig vardag igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0