Lördag 17 maj

Lördag 17 maj
 
Väcktes klockan tio över tre, T är dålig. Vakade fram till nio då jag tog en PW. Skönt att kunna ta en morgon-promenad i bara linne och korta tajts.
 
Tvättade åtta tvättmaskiner under dagen.
 
Solade och förbättrade brännan lite.
 
Pratade med kompisar, tjejerna och pappa i telefon.
 
Rensade ogräs.
 
Lagade pannkakor.
 
Städade ur växthuset.
 
tog hand om mina Medelhavsväxter.
 
 
Ett av mina citronträd är lika högt som till öronen på mig!
 

Det blommar för fullt just nu! Låste in en humla i entrén en stund för att få hjälp med pollinering, sen släppte jag ut honom. Tack för hjälpen!
 
 
har lyckats övervintra en palm, det känns bra!
 

Köpte en ny palm i fredags, ser ut som små händer på den.
 

Längtar till Spanien ....................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0