Så bra onsdags-kväll.......

 
Bandet Six Teen Flames spelade för oss i Corvette-klubben medan vi minglade runt bland bilar och annat. Mycket tid till att sparka däck, utse kvällens vackraste bil. Köpa lotter, gissa på hur många kaffe-bönor det var i burken, kolla in C7an och mycket annat. Hamburgare och kaffe fick mätta våra magar.
 

 
 
 
Snart prisutdelning.........
 
 
Vinnare av de personer som deltog i röstningen.
 
 
Alla spända på att höra vilken bil som är den vackraste. Roine har svaret och antal röster.
 
 
.............och så var det Min! Helt otroligt! Det var värt varenda minut igår kväll i garaget. Jag som inte ens skulle ta med mig Svarten till träffen, tur att man har kompisar som övertalar en. Det känns i alla fall riktigt roligt att det var så många som tyckte den var fin.
 
 
 
 
Vinnare av att rösta på närmast antal kaffebönor.
 
'
 
Kul med alla som kom och frågade massor om bilen.
 
 
Jag kände mig som kvällens vinnare på många sätt. Så många vänner som ville prata och höra om min reparation.
 

Att avsluta dagen så här efter en lång dag på jobbet med barnen och skolinspektionen är helt fantastiskt! Jag känner mig så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0