Städpersonal idag.

Var uppe tidigt för att städa och göra fint hemma hos mamma och pappa. Drog före åtta hemifrån för att starta dagen i tid. Var hos dem vid halv nio. Fick dagen till ära smutsa ner min bil. Ute regnade det och jag som hade en ren bil idag. 

Skura, damma och dammsög. Sen ville mamma ha upp nya gardiner. Hon hade någon rolig lösning på det hela så kul hade vi !!! 











Men bra blev det till slut !



Sen kom Lars förbi på fika. 


Fick smaka Pilefors bullar ..




Vid fyra drog vi ner till AK-Racing då Lars hade en tid bokad hos dem.




Åkte en sväng med en dator i knät. Kollade värden under körning och fick fram en del felkoder. - intressant vad tekniken går framåt hela tiden. För stod en bil vi kände igen !


Sen blev det middag hos mamma och pappa. Maria kom ut till dem också! Vi fick vösterbottenpaj med lök och gräddfil. Rökta räkor, färska räkor, Skagen röra, ishavssallad, goda ostar, pain-rich etc.










Sen åkte Maria och jag förbi bilträff Haninge port 73 , men vädret påverkade så det var inte många bilar samlade där inte. Hem och somnade gott i min underbara säng . Helt nöjd med denna regniga dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0