Torsdag 15 maj

Var på jobbet tjugo i sju, börjar först åtta. Hinner, hinner inte. Har så mycket på G just nu! Hade en bra dag på jobbet, stressade till biblioteket och lämnade tillbaka över 110 böcker. Sen fullt ös hem. Jag hade fått en order, ombytt och klar till klockan fem - sen händer något. Att inte veta vad man ska ha på sig eller vart man ska - känns frustrerande stressande hemskt roligt. Fick något utbrott på mina kläder, eller på mig själv. sen körde en röd bil upp på gården och jag blev så OTROLIGT glad. Kan man förvänta sig något bättre - nu händer det något. OCH DET GJORDE DET!
 
in till Stockholm i baksätet på en ¨ röd limo¨
 
Jag och BÄSTA Ann ........
 
 
Hamnade på Oyster bar på Östermalm och på toa där!
 
 
När jag kommer ut har fler av mina vänner anslutit sig. Vilken lycka ! Firad idag också!
 
 
Bästa Peter jag känner............han kan han!
 
 
Att bli firad så här är som en Askungen saga. Jag var och besökte sjunde himlen en helt vanlig torsdag som inte blev helt vanlig eftersom det blev en Askungensaga. Hur tänkte jag nu? Mådde som en prinsessa hela kvällen. Känner mig så firad och kommer att minnas varje minut, sekund och stund från denna kväll. Har filmat en hel del på mobilen och det får mig att rysa av välmående och lycka.
 
Champagne till förrätten................
 
 
Champagne till hummersoppan..............
 
 
Champagne till skaldjuren...............
 
 
Vi åt så gott och hade det så trevligt så det är i sådana här stunder man vill stanna tiden så att den gick lite saktare.
 
 
pricken över i:et blev kvällens höjdpunkt då Ryan Roxie kom in för att spela........hur bra som helst och jag hade så svårt att sitta stilla. Fick dock stå upp när hela restaurangen sjöng för mig. Restaurangägaren fixade Ja må hon leva i allsång för mig ................FIRAD!
 
 
Sen blev det Cappucino och Ryan sjöng på engelska Happy Birthday........
 
 
efter det kom Björn in och sjöng en Bowie-låt och efter det sjöng Matthias och sen Johan Becker var sin låt. Johan är sååååååååååå bra! Vilken otrolig kväll.............
 
 
Klart att Ann, Maria och jag ville ha var sin Cd-box med hans låtar med oss hem. Av Ryan fick jag en födelsekram och ett armband.
 
 
Resan hem gick fort och bra, Ann körde och flaskorna klirrade gott på golvet i bak.
 
Hur bra kan man ha det i livet? Jo, man kan ha det riktigt bra om man hamnar på rätt ställe i rätt tid och med rätt vänner. Jag är så lycklig över att jag har så fina vänner.  Tänker ofta på dem som inte har några vänner, det måste vara hemskt.
 
God natt blev det! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0