Torsdag 8maj

Morgonpromenad i området, mycket är så fint. Att bo så här på ålderns höst några månader är inte fel. Nu ska jag hem och lära mig Spanska iallafall. Jag gillar Spanien och en lägenhet här vore inte fel. Så mycket värme nära Afrikas kust 








Även gammalt är fint !



Citron-träd











Idag var det lite mulet fram till ett så vi gick i butiker ett tag på förmiddagen. Jag hittade två bikini 😀

Sen blev det stranden 




Bad och sol hela dagen och middag på stranden. 










På kvällen gjorde vi Tapas av det bk köpte i butiken och åt i vår svit. Skrattade så mycket med tjejerna och Tobbe. En mycket trevlig kväll med gott vin i glaset och havets vågor som rullar in. Solen har tagit bra idag trots mulet väder ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0