Bra lördag

 
Efter morgon kaffet så blev det en sväng till garaget. Hej min lilla älskling! Hur KÄR kan man bli i sin bil? Jag är överladdat KÄR i min. Blir så glad över att se henne varje dag. Hon är mitt allt! Henne vill jag leva med och mår så bra över att jag titta på henne. Det är äkta KÄRLEK <3
 
 
Tänkte ta C4an till Kjula så det blev lite morgonmecking. Förra helgen drog den ena skruven till taket ner vid askkoppen och ner i mittkonsolen vid växelspaken. Bara till att riva inredningen för att få tag i den ;-)
 
Hittade den med rätt verktyg !
 
 
Där försvann den ner!
 
 
Träffade Jerka och Andreas i Södertälje.
 
 
En toppendag på Kjula som bjöd på bra race och bra väder!
 
 
Soligt och kallt och båtar på land!
 
 
Frän!
 
 
Hemma efter Kjula blev det bilvård! Städa ur min vardags-pärla till bil.
 
 
Bilvård i solnedgång och ett glas vin. Livskavlité.........
 
 
Nörd!
 
 
Jag är en nörd!
 
 
Så nördig att jag ligger i utespa och njuter av att sin min Chrysler i carporten!
 
 
 
Jobbar på att bli sjöjungfru, men inget händer. Ingen ihopväxt här ännu!
 

Vilken underbar lördag! Så laddar man batterierna på helgen.............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0