Söndag 5 oktober



Efter att legat i sängen i två timmar utan att somna om gick jag upp och målade lite. Tufft att inte kunna sova fast man varit ute p fest kvällen innan. Målade två tavlor fram till tio. 



En passade ihop med gårdagens målade tavlor.

Sen fick jag lust att testa mina nya löparskor.


Det gick hur bra som helst. Var som att vara NYKÄR !!! Jag sprang fram på små lätta moln. Är stolt över mins rosa skor !




Tvättade mina kläder ihop med en tepåse! Fiiiint jobbat, lovar det rasade små fina korn ur tvättmaskinen ihop med tvätten.


Sen drog jag till fotografen gör att kolla igenom foton. 







Hamnade kvar på middag och rött vin. Mysig söndag !!


Den här helgen har varit så bra !!






En passade ihop med gårdagens tavlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0