Söndag

Den här helgen står det slappa på schemat. Gör inget, tar hand om mig själv, 


Vaknade till rytmen av ett regn. Låg i sängen och bloggade. Gick upp och fika. Gick och la mig igen, somnade om. Sen bille jag vara lite duktig så jag frostade av frysen och kollade reprisen på så mycket bättre. 


Sen vart det trädgårdsarbet fram till sex. 








Till kvällen kom godissuget. Eftersom jag känner mig som en husmor blev det en vanlig sockerkaka Och ingen Cheva sockerkaka. 




Slocknade i soffan, Allt slocknade. Ute drog ett regn åsk och blixtoväder in. Avslutade dagen med att somna till porlande vatten mot plattorna på framsidan och smattret av regn mot fönstret, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0