Vård av mig - lördag 4 oktober




Morgonkaffe med mys tidningen Wheels och tända ljus.



 

Löpträning. körde halvmilen idag också ! 



Det gick så bra idag !! Allt är så fiint!




Våra skott från rosorna blommar nu! Helt fantastiskt !



Frukost i badet ,,, Löpträning 


Sen kom solen fram, låg i poolen i två timmar och bara njöt Och tänkte på livet och allt !


Sen tog jag det lugnt i stugan i min morgonrock 


Då kom jag på det! Jag fick lust att åks till Södertälje ....



Här parkersr jag !! Lite mobbad !!


När jag bränt över tretusen kronor på alla möjliga saker så åkte jag hem. Köpte en vettig sak!!




Köpte en Julros till uteplatsen. 



Nytt tema i köket .





Sen fick jag lust att måla !!




Har bara tagit hand om mig själv idag och stressat ner, stressat av. Jag håller på att gå sönder men det känns bättre efter en sådan här bra lördag. 

Gick på byfest / oktoberfestival vid niotiden på kvällen och kom hem sent !





Nytt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0