Lördag 13 september

 Batteriladdaren var på hela dagen!

Laddade batterierna hela dagen - så skönt ! Ingen stress idag inte.

Började morgonen med kaffe och ...


.....sen löpträning som gick sååååå bra !




Klarade halvmilen med stil....


Sen blev det spabad och massage ...



Efter frukost åkte jag till Syndby gård på en bilträff. Så trevligt! Träffade flera Corvette-vänner under dagen. Gick där och njöt i flera timmar, ha deg var nog nästan sex ! 



















Jag fick vint för att jag var med och röstade....ett par solglasögon, en Mopar-skylt och en dammsugare. 


Hem till myskväll i spat - kan inte sluta massera min onda höft !!!


Eller sluta med att låta goda droppar rubbar ner i min strupe .


Och dör satt jag i 90 minuter och mörkret föll och jag njöt i min ensamhet ! Ibland är livet så toppen- batterierna är laddade!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0