Fredag

Idag var det fyll fart vid köksbordet , tog mig i kragen och fyllde i pappersomslag skulle iväg. En hel del strul eftersom min dator inte fungerar ihop med scannern ? Tur att Cecilia är så toppen !

SMS:ade Peter och fick komma över på direkten. Vilken trevlig kille !! Här fick man tips och idéer och bestämma som man ville och med nya idéer som input! På eftermiddagen var allt klappat och klart och jag lite fattigare, men lyckligare !!

Jobbat hela dagen och haft det toppenbra, älskar mitt jobb. Har nog det mesta under kontroll. 

Efter jobbet blev det en tur till Nynäshamn och picknick-middag vid havet. Vad gör msn när msn inte hsr någon båt ? Man försöker komma så nära båtlivet som man kan ! 



Rökt lax och goda ostar ! Lite skagenröra på en baguett ....



Kaffe och en god chokladbit efter msten och en mycket vacker utsikt !

Sen kom mörker och till slut var det jättemörkt !






Hade en mycket fin kväll och längtar efter att äga en båt !

Efterlängtad kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0