Måndag 10 augusti

Vaknade klockan fem....

Drog på en löpträning klockan tjugo över fem. 


Så otroligt vacker morgon ....


Körde Röris på jobbet, läste spelregler till nytt spel i solen, lagade en vattenutkastare då min kollega skrek hjäääääälp! Jag fixade det och barnen hade kul då fröken blev blöt. Vi fick fint besök av en ligustersvärmare på dkolhusets vägg. 





Sen drog jag till Haninge och handlade lite kläder, schampoo, tvål, saker till hemmet mm. 


Sedan körde jag ett träningspass på Sörmlandsleden innan jag åkte till affären och handlade mat. Tur att det mesta har öppet till 22 får just nu ska man bara njuta av de ljumma sommarkvällarna tycker jag. 




Dåligt foto men, men...

Tog en fika efter promenaden med " barnkalas".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0