Tisdag 11 augusti



Rörelsepass på jobbet !! Så härlig start !


Avkoppling och stretching av ansiktsmusklerna !




Sedan blev det lite jobb !!



 




Efter jobbet idag körde jag ett träningspass , funderade över allt som händer och sker. Idag var jag riktigt ledsen en stund då allt känns som motgångar och svårt !
På rätt ställe blir man stark och fattar nya beslut och går vidare !










När jag kom hem och la mig i sängen var klockan på tok för mycket, jag hade somnat mitt i mitt sätt att njuta av livet. Vaknade till och kände mig lycklig , nu går livet vidare och jag sätter nya mål i livet - det här ska gå. Låg och läste kvällslektyr fram till halv två - jag är inte klok !! God natt .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0