Toppen - lördag !

Sov rätt länge för att vara mig. Kaffe på altanen i solen och sedan en löpträning. Kändes bra att bränna en halvmil igen fast planen var en Power-Walk.




Efter en skön dusch blev det solsängen och en bok jag lånat av Nutte som handlade om området där jag bor och där han är med som person i boken. 


När jag läst ut boken blev det molnigt ute och jag gick in i mitt rum och tog en siesta. 

Rullade efter en siesta och ännu en dusch ut Corvetten och drog till mamma och pappa. Körde en kompis in till Stockholm samtidigt !!

Passade på att föna håret i det vackra vädret .





Hos mamma och pappa blev det fika och visa ritningar. Mycket prat både hit och dit. 

Sedan körde jag igång med att rensa deras grusgång från ogräs. Vid åtta bröt vi för middag och sedan fortsatte jag fram till tio. 


Hela min bil var full både i och utanpå med frömjöl!!


Slutade jobba efter tio och då var det mörkt. Mamma bjöd på melon innan jag åkte hemåt.


Träffade en ny Corvette-medlem på min tur genom staden. Mötte honom i Länna och jag hoppas att han kommer till Sundby gård den tolfte ! Han brukar inte åka omkring med bilen , men nu är det dags. Bjöd in honom till klubbparkeringen. 

Hemma sent efter en härlig körning genom natten, en ljummen skön natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0