Torsdag



Jobbat hela dagen. Började sent så jag han med en löpträning på morgonen innan jobbet. Har haft lite ont om tid när det gäller tid till träning . Så skönt att få till lite löpträning !

Under dagen ringde Harry, han är så snäll och bryr sig verkligen om min situation känns det som, nu jävlar ska det bli fart på det hela .....

Efter jobbet var jag till Roine och lämnade saker från Mantorp, sedan åt Sofia och jag middag ihop. Vi köpte thaimat vid hennes butik, satt och pratade en bra stund hemma i hennes mysiga kök. 

Var över till en kompis på vägen hem och drack en mugg te och pratade bort ytterligare några timmar av nattens sömn. Så härligt att msn har vänner som förstår och stöttar i det man behöver hjälp med. Hemma rent sent och hängde ett tag i köket med ljuva tankar om fortsatt arbete i morgon bitti, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0