22 december



Utav det mesta blir det sår i livet, vissa sår blir det ärr av ocv vissa sår läker snabbt. Skönt om man slapp att få salt i såret, det tar så lång tid att läka då.

Blev otroligt glad över ett samtal i morse av en klibb-kompis och om framtiden, det finns saker som är utvecklande och energigivande , är så glad över livet med Corvetteklubben !!


Efter jobbet var nog hos en kompis och fick mig en otrolig. överraskning !
Har gråtit av både lycka och sorg . Nu saknar jag verkligen min Corvette. Att få dra ut den på bägarna och bara hämta in kraft, kraft och energi . Blev så rörd att julklappen jag fick idag och på sättet jag fick den. Vissa människor vet hur man kan göra andra riktigt glada och det är tur att jag har dem. Hur man lyckad sno min bilnyckel utan att jag märker det är helt fantastiskt och kunna baxa in ett jätteplanet i min bil, det är fantastiskt !!! Kommer att bli fint i framtiden att få smycka mitt "ego" med det. Var och handlade det sista inför julafton också , så att alla är nöjda !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0