Måndag

Måndag och en ny vecka -sportlov !


Känner mig otroligt lycklig i hela kroppen. Jag mår som en prinsessa som man brukar säga. 

Lycklig ute vid bilen tjugo i sju så blir jag ännu gladare då den står där ren och vacker och blänker mot mig. Jag är lycklig, ännu lyckligare.


På väg till jobbet måste jag stanna och då vet jag. Jag är en av de lyckligaste just nu. Att vår natur är så fin, att det är så fint där jag bor , älskar naturen , älskar träden . Träd - tänk hur mycket de har sett och fått uppleva. De har stått där i flera år, några i hundra och andra i sexhundra år. 


Kommer till jobbet och parkerar bilen. Dubbel lycka, ren bil som naturen kan spegla sig i. 


Jobbade full dag, sen till gymmet. Körde stenhårt och gick upp i vikt / repitioner idag. 


Middag och ett bad i ute-spa, yes! Vilken bra dag !

 Jag försöker att förklara och samtidigt hinna med allt i mitt liv. Jag har en hel del att göra och uppdrag som ska genomföras. Allt kan jag inte ändra på, så är det. Vill inte göra någon ledsen men det är svårt att inte göra någon ledsen. Vill inte såra, vill inte skada, vill att alla ska vara glada och bara förstå mig. Men nu känns det som om jag skulle behöva klona mig. 

Tisdag - en ny dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0