Söndag

Klockan åtta serverades det frukost, somnade vid halv två - så ingen rast eller ro !

Till frukosten kom kassören och hennes man förbi på kaffe. Hon körde en info till om vikten av rätt ifyllda faktura underlag. 












Alice

Örnnästet !


Kär i min bil <3

Vänta in tiden i Hågelby.




Mötte upp Ann och fick en C9a Box . Nu ska kroppen renoveras......


Börjar på fredag eller lördag.

Kör igång lite lätt måndag den 16e.



Med dubbel solsken i blick <3

Fika på Rosenhill. 


Sen hem och diska mina loppisfynd och packa upp. Flera mail ut till distrikten och flera samtal. Fullt upp!!

Bakbord


Urna från Rosenthal.


Kaffekanna


Bricka. 

Fyra loppisfynd för 100:- 



Mina tulpaner står så fina i stugan! 


 


Jag är så nöjd med mig själv. Kram till mig själv. Ibland är jag bäst !! Jag skiter i vad andra tycker och lyssnar på de som fyller mig med ärliga, positiva ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0