Söndag

Söndag morgon och uppe vid fem. Full fart, startade tvättmaskinen , diskmaskinen . Plock med gårdagens auktionsfynd. Startade datorn, fixade mail och hade fullt upp till halv tio då det var dags för en Power-Walk . Skottade snö.. ... Hur tänker han dör uppe ??? Det ska bli vår och Corvette-väder inte snö. Nu ska det bli torrt ute så man kan löpträna och köra ut Corvetten. 


Foto från klockan fem. 


Sen blev det lunch, surfandet på datorn slutade med att jag bokade en resa till Spanien i två veckor. Hur härligt som helst, bars att veta att man ska bort två veckor om ett tag känns så mycket bättre i kroppen. Jag kommer ha energi fram till dess,   ( tror jag )


Idag får jag blanda frukt i min drink och äta 600 kalorier till middag . 


Har bokat om och bokat upp samtal och fixat, känner mig nöjd med mig själv. Tycker faktiskt att jag är bra ibland . Just nu ligger jag på väg upp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0