Söndag



Så vacker dag och jag är helt slut. Sovit dåligt i natt, vaknat av blåsten hela tiden. Uppe fem efter att sovit fyra timmar - nä det går inte. Gick och la mig och slappa i sängen fram till nio, fikade, pratade med vänner i mobilen och sen bestämde jag mig. Jag gick och sov. Sov mellan tolv och tre, mitt på dagen !!

Vaknade och städade hela huset. Pimpade entrédörren då det är alla hjärtans dag på lördag. Det blev ingen doftgran utan ett .......


Sen måste jag UT, drog till längdskidspåret och betade av sju kilometer i solens nedgång. Så fint !


Sen middag <3


Jobb och utespat, satt och bubblade i 40 gradigt vatten med snöflingorna piskande mot kinden. Klockan tio var jag trött och hamnade i säng. En ganska bra dag iallafall. Bra för att vara söndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0