Torsdag

Idag började jag senare , lugn morgon hemma i köket. Gjorde en choklad och hallon shake på morgonen och det är en tillåten frukost under mitt diet-program. Den var så god, vad härligt det kan vara att starta dfen bra. Förut drack jag tre muggar kaffe och nu inget kaffe alls! 





Hade lite tid över för show på morgonen . Satte på hög och bra musik på stereon pch dansade runt i huset. Det är en bra start på dagen. 


Lyckliga gatan var finns du nu ?

På väg till jobbet fick jag bara lyst att stanna bilen och dra upp ljudet. De spelade just Lyckliga och solen sken . Stannade bilen, öppnade dörren och njöt av solen. 



Snart är det dags! Snart kan man ta ut Corvetten. Det ska bli så kul i år, Xtre roligt. Undra hur 2015 kommer att bli. 



Efter jobbet , på jobbet idag hände det märkliga saker. Medarbetarsamtal ???
Vem är jag?  Jag börja tro på vad en del vänner säger...........är det så att de hsr rätt?

När jag kom hem så drog jag ut på en Power-Walk, lite middag och Corvette-jobb vid datorn hela kvällen. Fixade säkert trettiofem mail ut.....helt slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0