Torsdag

Tog med mig min mugg med te och satte mig i ute-spat på morgonen. En bra start på dagen.....


Sen till min idol, Min sjukgymnast/naprapat <3 han känner min kropp och riktade upp den en hel del. Fick ont i huvudet då spänningar släppte, men fan vad jag mådde bra. 

Jobbade full dag, fick massage och massor av små kramar, några stora kramar och en del med mycket energi och värme. Gillar mina vänner runt mig. 

Efter jobbet drog jag till gymmet och körde ett rätt tufft träningsprogram. Var där i nästan två timmar med all träning och stretching. Kul när killarna kommer fram och frågar var man varit. De har visst koll på lilla mig !! 


Var förbi posten och hämtade ut paket ...




Somnade gott efter en bra kväll, skönt att vara ensam ibland . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0