Underbara lördag

Vakna ganska sent och åt frukost med Maria. 

Sen provade jag på att ta en Power-Walk på halvmilen och min fot klarade av det :-). Det gör mig lycklig! Har inte tränat på tre veckor så det här känns verkligen bra. 


Så fint just nu dessutom !!! 
Kolla min skugga ! Liknar vad ??




Sen blev det fika i ute-spa




Träningspass i gymmet !!


Oooooooops !


Sen tog jag en halvmil på löparskidor.


Mot husväggen igår var det 10.4 grader varmt, hur skönt som helst !


Min vinter-ros mår ???


Sen lite massage i ute-spa, duschen och fix inför träff med Corvette-gänget.



 

Parkerade i garaget under Globen Tele 2 Arena. Lite häftigt garage faktiskt!


Där får hon stå min kärlek, smutsig i värmen bland fyllon och uteliggare som hittat dit. 


Vi var trettiotvå personer från Corvette-klubben som åt buffé på O'Learys. Det var mycket gott och enormt trevligt. Vilket underbart gäng vi är . Jag är så lycklig att dessa är mina vänner. Jag är berikad. 

Ska köra en helrenovering på min kropp snart, Ann sålde in en renoveringssats! Vi kom in på hur vi såg ut som unga ! Ja här är jag !!


Pricken över i:ET var att Maria kom in och hälsade på efter sin fotografering , det var en höjdare .

Gillar fortfarande garaget , upptäckte att det sitter små lampor i taket som visar grönt för tom p-ruta och röd för upptagen. 


Rolig körning hem genom natten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0