10 juli



Bra start på morgonen , jag körde en löpträning och sedan morgon-kaffe i bubbelpoolen. Så mysig morgon .


Efter det firade jag ner en säng från övervåningen med hjälp av en bogserlina. Mecka in sen i bilen och körde sängen till VH. 











Rätt nöjd med mig själv just nu.




Körde Maria till Södermalm, hämtade Lars vid T-centralen och körde honom till Täby där han köpte bil. 


Vi drog sedan till Täny Centrum och åt lunch.  




Sedan gick vi och kollade runt lite, vilket otroligt stort centrum. 







Hade en bra dag med Lars. Han fick följa med som smakråd vid dagens inköp. Hittade snygga jeans på G-star.


Efter Täby satt jag i kö genom Stockholm i en timme för att möta upp Maria och ta hem porslin från stadens loppisfynd av henne. Sedan var jag hos en kompis och tog en fika. Rullade hem och hade en otroligt bra kväll hemma. 


Min Chrysler och min nyinköpta ring. Sitter på mitt onda finger med sår från måndagens meckande i garaget. 

Somnade kanske lite för sent för att vara i tip-top till Norrtälje. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0