12 juli



Frukost ute i solen och lite skrivande i min positiva sommardagbok. Varje dag under semestern skriver jag fem bra saker. Dessa kan vara roliga att läsa när jag sitter där ensam i vinter och funderar på vad var det som hände under semestern.
 
Efter kaffe så körde jag löpträning en halvmil och sedan ett pass i gymmet. Körde ett tufft styrkepass och spelade sönder baslådan i garaget.
 
 
Efter styrketräningen startad jag upp och körde ut C4an för lite tvätt.........mår dåligt av att ha smutsiga bil. Igår kväll orkade jag inte att tvätta när jag kom hem sent, så nu har jag den lilla underbara stunden kvar ihop med min älskade grå ;-)






Sedan körda jag ut min högst älskade pärla och juvel. Hon fick en ansiktslyftning ute i solen. Jag är nog otroligt lyckligt lottad som har henne. Jag är kär.......hon är mitt allt! Räcker att känna doften av henne så mår jag SÅ MYCKET BÄTTRE!
 
 
Efter två bilar var det dags för den tredje..........
 

Efter lite bilvård så var det dags för mig......vård av mig och min kropp!
 

Efter en ¨tuff¨dag med många samtal så vart det häng i soffan med Maria, Tobbe och lite godis och Sofia i mobiltelefonen. Dessutom har jag städat hela undervåningen mycket grundligt. Skurat golv och sanerat badrum, plockat tvätt, saker och kört flera tvättmaskiner. Känner mig som en hemmafru eller städkärring, hur kul är det på semestern. Saknar mina år på båten och livet på sjön. Vill tillbaka till det livet.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0