16 juli


Fika i stan med Maria efter en lugn och skön morgon. Vi började våran dag inne på Söder.
 


Sedan drog vi till Slussen och matade en sur en, gick omkring och handlade lite allt möjligt. Jag som inte skulle bränna mer stålar på kläder! Jag hittade en svart klänning, ett snyggt linne och en fin blus. På söder hittade jag en super-häftig kjol som jag hoppas få använda så fort som möjligt.



 
Lunch på The Loch and Quay, ett härligt ställe vid Slussen.


Beställningsjobb!
 
 
Glass i Gamla Stan.

På kvällen när jag åkte hem fick jag som tur var lift hem av Åke och Maria då en lastbil vält vid Tungelsta och inga bussar gick hem. Vi fick åka över hela Södertörn. Senare på kvällen kollade Maria och jag in möbler och jag köpte en snygg jacka av en kill-kompis till Maria. Hemma ganska sent och väldigt trött.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0