17 juli

 
Busen hemifrån 07.04 , frukost på Mc D vid Östermalmstorg och sedan båtresa ut till Sandhamn. 
 
 
Båten mot Sandhamn från Strandvägen.
 
 
 
 

 
 
Började med att fira in det hela med vin och Irich coffe på Dykarbaren i Sandhamn.
 
 Bokade spapaket på Seglarhotellet.
 
 

In i dimmornas rike! Drömmer om båt och leva livet på sjön igen.............lunch på Seglarrestaurangen!
 
 
 
Jag hittade lek-hörnan och kände mig direkt som hemma!
 
Spadag inne med bubbel, champagne och grön Smoothies.
 
Mys i värmen.......
 
till kvällen kom sol och värme......och då blev det liv.
 
 
Kvällen blev helt underbar..............
Så mycket impulser av livet goda stunder, lever i nuet och gör min semester innehållsrik. så mycket skratt och bus denna kväll, lyckades dessutom styra av ett bråk - jag är bäst!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0