20 juli



Vaknade hemma hos mamma och pappa idag. Bestämde mig för att sova kvar eftersom jag och Ewa lovat mamma en heldag i Täny Centrum. Åt en god frukost med mamma och pappa och vi hade en mysig morgon tillsammans. Efter en dusch så tog vi Opeln och hämtade Ewa. 


Vilken semester ! Lever med regn dygnet runt, försöker förgylla dagarna med något - Ja, med vad som helst..


Le lite !!!


Åkte Opel idag så min prinsessa fick stå lvar på gården. 


Var sedan i samma centrum i sju timmar. Vi åt lunch , fikade och shoppade. 



Ewa och jag köpte lika linnen, fastnade utan att titta på samma vara- kul ibland !!



Mamma och jag !

Modell-erbjudande , ett par timmar ?? Nej , tack !!

Lunch med mamma och Ewa



Flyttade bilen tre gånger ..... 


Efter shopping körde jag hem Ewa.

Hämtade pappa i Subdbyberg hos frisören. 

Meckade dit en fjäder bland annat på Chevan i garaget. 

Åkte till Barkaby och Jula för inköp av saker pappa behövde, då var klockan redan tjugo i sju. Handla tills butiken stängde. Hittade det vi skulle ha, fick superhjälp av en gullig/ rar butiksbiträde. 

Hem till garaget och mecka . 

Vidare ut i natten, hamnade på fest och dansade så svetten lackade fram till två. Hemma samtidigt som tidningsbudet. Somnade ovaggad !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0