23 juli

En dag med jobb vid datorn. Satt nästan hela förmiddagen. Åkte en sväng och kollade in ett nytt området, träffade Eskil. 


Älskar det hela, mitt hjärta tog ett skutt. Pratade med Claes .....allt är okey, han är fantastisk på flera sätt. 

Tog en siesta, blev väckt av mobilen och  Claes trevliga budskap. Det här kan bli bra!!! Tycker Claes är bäst just nu, hoppas att vi kommer ha mycket gemensamt framöver. 

Efter en dusch och att jag snyggat till mig lite så drog jag på middag, en middag som slutade i en mini-fest. Livet är bra underbart, det handlar mer om att fånga dagen.  Hemma halv fyra på morgonen - jag är inte klok. Tur att semestern snart är slut så man kommer tillbaka i andra rutiner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0