24 juli

Morgonfika och tvättmaskin. Jobb vid datorn. Pratade med Claes, det här är helt otroligt. Han väntar på mig och livet kan bli helt underbart. 

Mamma och pappa kom ut och idag, vi var till Eskil och sedan till verkstaden. Maria kom också ut en stund....

Hade ett taxi-uppdrag till andra sidan staden som jag lovat. 

Åkte till mamma och pappa. Min fredagskväll blev till kvalitetstid med pappa. Vi pallade ner chevan , startade och körde ut. Dammsög deras bilar och polerade. Fixade med chevan , skrapade rost och bytte gummilister. Mecka bil ute i kvälls-solen! Hur trevligt som helst !!


Roliga chatt man kan få 3 minuter efter uppdatering på FB ......  ;-)



Hemma sent idag också , var förbi Lasse i stan, saknar honom ibland . Känns bra att kolla upp läget och se hur mina vänner har det och hur de mår, sen fick jag vara fylle-chaufför. 



+8 grader ute vid två i natt - är det Svensk sommar ???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0