25 juli

Sol ute och morgon-fika på altanen med Tobbe. Första gången på länge som man kan sitta ute och njuta av morgonsolen. Småprat och kolla rosa mappen . Sen tog vi Chryslern och drog på besök till nya äventyr. Vi hittade både blåbär, hallon och kantareller. Det här stället fick godkänt !!


Ringde/ mailade/SMSa och svaret blev GRATTIS och ha det så trevligt i Rättvik.   Tobbe är glad och önskade mig grattis, med tillägg det här ska bli kul.

Hem och fixa äggmacka till lunch. Sedan vart det full fart. Storstädning, tvätt, mecka bil. Min Corvette läcker olja  som bara den, hela golvet var fullt. Ingen lite pöl, utan en stor. Tvätta bilar, plocka i garaget och gjorde hundra saker under temat städ. 

Firade på kvällen med .....


......,,och god middag. Tobbe stod ute i regnet och grillade lax till mig och kött till honom. Så snällt !!! Så gott!!!


Jag bakade en kladdkaka till efterrätt 

 

Somnade i tid denna kväll - så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0