5 juli



Kaffe på land-bryggan! Saknar vatten och båtliv .....


Körde en löpträning i morgon-solen.

Sedan låg jag och sov/slappade i solen hela dagen. Vid fem ville jag köra ett styrkepass så jag körde ett pass och trimmade kroppen lite till. Ska köra en fotografering snart igen så jag bör ju tänka på hur jag ser ut !!


Efter middag och fika drog jag iväg på rn kvällsrunda , behöver ibland lite egen tid och frihet. Har så mycket i mitt huvud , vill fånga varje stund och få till en mycket bra semester. Drog sent till Nynäshamn för att kolla in båtar och havet samt få gå på en brygga. Jag saknar båten något så otroligt !!!!







Hemma rätt sent, men det är det som är semester !!! 

Fick en bild på MMS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0