6 juli



Började dagen med löpträning och sedan styrketräning. 


Efter duschen drog jag till verkstaden för att kolla in bilen men den var inte klar. Den är kanske klar på torsdag. Åkte till växthusen och köpte blommor till mamma innan jag drog till Stockholm för att byta batteri på min mobil. Tog en fika på Hornsgatan med en kompis som sedan följde med ut till mamma och pappa. 

Jag och Eva städade hela huset och planterade blommor åt mamma. 








 
Pappa fick sin bil tvättad och bensintanken på plats !




När klockan vart sex drog vi till Systembolaget och rean, jag behövde sportkläder. Som kul var hittade jag så mycket kläder. Tror det blev sex sport-bh-ar och två linnen i häftiga färger. Köpte ingredienser till en taco-buffé och Maria kom och hälsade på. Hemma ganska sent och hopp ner i sängen på direkten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0