lördag 4 juli

 
 
Denna dag kan inte med ord tala om hur bra jag hade det. Dessutom om jag tänker tillbaka ett år och jämför så har jag hamnat i himlen. Vill aldrig tillbaka till det tillståndet igen. Jag hade en helt otrolig lördag med mina vänner i klubben. Jag blev hämtad halv sju av en kompis i klubben, hade fixat matsäck åt honom och en till kompis för att slippa stå i matkö och dessutom laddat med över sex liter vatten. Vi samlades till en liten minikaravan på McDonalds för att åka tillsammans till träffen. I kassakön på Donken började jag prata med en killa som senare bjöd in mig till hans krog för att dricka Champagne i Nynäshamn, vilket jag ska utnyttja under sommaren - allt bara för att han tyckte jag var vackert solbränd.(hihihi)
 
Vi hade en tuff och härlig körning till träffen och jag bara satt och njöt av den fina morgoncruisingen. Vi slapp kö in på området och ställde våra bilar på klubbparkeringen för att äta frukost tillsammans. Sedan hade vi en härlig dag på området med marknad och vackra bilar. Träffade så mycket människor och alla skulle kramas, jag lovar att vi bytte svett denna dag. Alla gick omkring och svettades och drack vatten.............
 
Efter en bra dag på flygfältet fortsatte vi kvällen med middag och tipspromenad för att senare kolla in cruisingen på stan som var rätt lugn. Vi tog våra bilar till ett företag där de spelade live-musik och fördrev några timmar bland vackra bilar. Sedan drog vi vidare till en stor parkering för att kolla in natt-livet, ville aldrig åka hem därifrån. Mycket vackra bilar, bränna däck och spontan dans på parkeringen - vilken folk-fest!!
 
Hade en härlig cruising hem i natten..............hemma sent och sov riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0