Onsdsg

Onsdag och sol direkt klockan halv sju. Livet kan vara rätt underbart ibland. Njuter av det mesta just nu och tycker det känns trevligt och bra. Första " Fånga dagen" upplevelsen var fem minuter i solen innan avfärd till jobbet. 




Idag hade jag en hel dag själv på jobbet till att rensa papper och städa upp på kontoret. Det var så skönt!


Efter jobbet drog jag hem. Hade då bestämt mig för att tacka nej till Nyköping och ta en middag i Skanssundet med Corvette-vännerna. Innan avfärd pratar jag med Maria och hon har en akuttid på Haninge sjukhus tio i nio. Jag ändrar färdmål och åker till Sundby Gård. Ringer en kompis så att jag kommer ner till gräsytan. Ställer min bil i Jordbro för att sedan kunna hämta Maria. Hämtar Maria ,sitter på akuten, hämtar penicillin, följer med hem till henne då hon mår illa, går med sopor och hämtar tvätt. Kallas jag för Curling-mamma ???? Hemma till kudden vid tolv - pust vad livet kan ta ut sina svängar och bli helt annorlunda än vad man tänkt sig men mycket bra. Njuter av att jag är den jag är när jag lägger huvudet på kudden. Jag är nog en rätt bra människa. 








 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0