13 juli, måndag

Löpträning


Styrketräning 


Oljebad och samtal med vänner i tre timmar. Jag har semester !!

Somnade i solen en stund. 

Åkte och kollade in rean, tog en fika och handlade mat. Kom tillbaka till min bil och blev tokig. Hade kunnat slå ihjäl killen som gick runt och trimma gräs. Han är dock bara sjutton och fattar ännu inte allt i livet, men hans chef. Ringde och snackade med honom, jag ska få ett nytt samtal under onsdagen. Man ska väl kunna gå och handla utan att vara orolig att få bilen nerstänkt med stenskott och gräs. Det låg småsten på både tak och motorhuv. Blev så skogstokig att jag fick migrän. Hem till medicin och biltvätt.


Hämtade mammas bil på verkstad och snackade bort en timme med verkstadskillarna , mycket trevligt !

Hemmakväll med rester och resten ....ochvTesla. 


Vet inte om detta är semester, men jag känner mig avkopplad. Vill ha lite roligheter bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0