Torsdag

Somnade efter tolv då även onsdagens kväll blev otroligt intensiv.. Allt är så intensivt just nu. Så mycket om man nu får kalla det för " måsten " och annat som bara är kul att jag får uppleva . Mitt i natten ringde min mobil och jag fick en paus i min nattsömn. Är det positivt skrivet? Jo, jag är positiv. Mår så bra. Trimmar mig själv hela tiden. Mår så bra både psykiskt och fysiskt. Kroppen brummar på som en trimmad V8a motor och allt är rätt väljusterat. Vissa saker måste justerad in, lite jobb under semestern. Har fått lite fina erbjudanden om trevliga saker att göra. Vill göra massa kul, men har ännu inget bokat. Just nu säger jag bara att det "löser sig". Fånga dagen och njut av det som vi har här just nu. Sol och värme. Idag har det varit så varmt. Upp mot trettio grader......

 Mår så mycket bättre av att gårdagens jobb på jobbet är över, rensa bland papper och dokumentera är inte kul. Idag var jag i lekparken med barnen och sedan blev det vattenkrig. Den arbetsuppgiften är så mycket bättre !! 














Älskar att leka i parken med barnen i solen. 

På morgonen körde jag en löpträning, efter jobbet drog jag till gymmet och körde ett styrketräningspass, efter det blev det promenad med en kompis. 

Hittade en fin sten. 

Efter en härligt, skön kvällspromenad så var jag och handlade mat. Träffade en annan kompis som jag hängde med en stund innan jag åkte hemåt och somnade alldeles för sent idag också!! När ska msn få sova mer än fyra/ fem timmar per natt???

Natten har varit tropisk med tjugo graders värme. Igår när jag åkte hem efter elva var månen uppe - nice !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0