10 juni



Mamma och jag hittade ett mysigt rast-ställe som vi åt vår lunch. Det smakade så gott i solen och efter ett tag kom det fler vänner som åt lunch ihop med oss. Vi åkte sedan ihop fram till Borgholm. Allt är så mycket roligare och det går så mycket fortare att köra två-ett sträckor ihop med en kompis. Han var draghästen!
 



Det tog inte mer än sju minuter och jag hade första glaset serverat, dessa fantastiska underbara Corvette-vänner och då speciellt vissa av dem så är så helt fantastiskt snälla. Blir så tacksam över att jag har dem i min närhet och att de är så fina mot mig, jag hoppas att jag ger dem energi tillbaka.......


Kom upp till hotellrummet och jag både rös och grät av lycka, här ska jag bo i tre dagar. Denna vackra utsikt med hav, sol, båtar och Corvetter. Älskar Öland, älskar att känna mig som en Prinsessa och det gjorde jag då jag kom in på rummet och drog isär gardinerna. Man får nypa sig i armen flera gånger om. Jag vet att tiden för att hinna sola är knapp och jag vet att jag kommer ha mycket att göra, men då jag är ledig så ska jag njuta av livet..............så som bara jag vill ha det!
 
På kvällen var vi ett gäng som gick och åt god mat på restaurang Robinson. Det var så gott!
 



Kvällen på Strand var helt magisk, vi åt god Ölands-buffé med mycket gott att äta. Den var Så Mycket Bättre än den vanliga pyttipannan. Kvällen blev mycket trevlig med en suveränt duktig trubadur som spelade så mycket bra låtar och lät som ett helt band. Somnade mycket gott den här kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0