12 juni


Började morgonen med en löpträning, körde halvmilen genom staden som var så fint dekorerad. Det var nog ingen som tog miste om att det var Corvette-klubben som var på besök-



 



Efter löpträningen tvättade jag av bilen och då var klockan ännu inte åtta. Körde över Corvetten till gräsmattan där hon fick stå ihop med alla andra Corvetter. Vi var totalt över tre hundra stycken!
 
Mamma och jag gick upp på staden efter en god frukost och handlade lite kläder och åt Champagne glass.
 






Jag fick lite egen tid för att lägga mig på balkongen och sola ett tag innan jag skulle jobba i incheckningen, ha möte för nya medlemmar och vara värdinna på sponsormötet. Sedan var det grillbuffé och partaj fram till midnatt. Sedan satt jag och pratade fram till fem då solen gick upp. Var tiden tog vägen vet jag inte. Sov två timmar för att gå upp sju och ladda om inför rallyt.............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0