9 juni


Skolavslutning på jobbet, en dag i smärtans tecken. Hade så ont att jag till slut bara satte mig ner och grät. Hur länge sedan grät man av smärta? kommer faktiskt inte ihåg.
Det syns knappt på fotot, eller hur??
 
 




Vi dekorerade skolgården med både det ena och det andra, barnen hade gjort så mycket fint och vackert blev det! Alla föräldrar och släkt vart så glada och nöjda över den fina skolavslutningen.
 
Jag kom inte från jobbet så speciellt tidigt, full fart för att hämta upp mamma hos Ann-Catrin för att vi ska i morgon åka till Öland. Lika bra att hon sover hos mig så vi kan komma iväg i ganska god tid. Mamma och jag hade en fin kväll ihop och lagade god mat, jag packade lite kläder och packade bilen. Medan jag provade ut mina kläder ringde en kompis och ville komma förbi på en fika. Det blev ganska sent innan mamma och jag var klara - så vi släckte nog inte förrän vid två på natten. Lovar att vi sov gott. Dessutom längtar jag så mycket till Öland och sommarmötet i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0