Fredag



Tvätt med Tesla denna morgon och ett skönt bad i poolen. 


Efter det jobbet, idag mår jag inte bra. Vet faktiskt inte varför men det är mycket yrsel i kroppen eller rättare sagt i knoppen, Efter jobbet åkte jag hem och sov i en och en halv timme. Efter en härligt god räkafton körde jag ut C4an och drog till Haninge för att tanka bilen, själv behövde jag tanka energi.


Drog vidare till Sveavägen och Vanadis.


Träffade kompisar utan för Mc Donalds 


Hade en trevlig kväll i den sköna sommarvärmen inne i Stockholm. Mycket bilar och en hel del vänner. Hämtade en kompis vid halv ett och körde hem honom. Fyllekäk på Vegabaren och en skön tur hem genom natten ut på landet, Älskar att åka bil, att bara få köra och köra. Låta motorn få varva ur, växla ner, växla upp, ta en kurva i hög fart eller en raksträcka. Det är en sådan här kväll som får mig att leva och må bra. 

En siesta efter jobbet och sedan en natt med bilen !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0