Måndag

Måndag morgon - Jag öppnar på jobbet. Det känns bra. Idag mår jag bra. Helgen har varit rätt okey ..     


Mystisk person sovandes utanför huset, han har iallafall polisen tagit hand om och det känns skönt. Fick lov att åka hem från jobbet vid halv åtta , då hade jag puls. 

Tog mig en paus med Tesla och allt kändes bättre ( för oss båda tror jag )

Jobbade till fyra, mycket utvärdering idag. Jobb vid datorn är inte min höjdare. Sedan inköp av mat och middag för barnen. Gjorde sommarens första rabarberpaj och den blev så otroligt god. 



Middagen smakade så gott!!!

Sofia hade köpt en present till son mamma. En present som hon tyckte jag skulle ha. Älskade unge , min underbara Sofia. Hon sa att det stod "mamma Elisabeth" på just den här klänningen. 








Får hoppas att det händer något trevligt den här sommaren så att jag får användning av min nya klänning . Jag tucker väldigt mycket om den, den var liksom bara JAG!

Har en hel del önskemål om sommaren, Öndkar mig själv en bra, fin, skön och helt fantastisk sommar!



Rättvik är bokat, American Caf Show Norrtälje bokat, Power meet bokat, Wheels Solvalla bokat, Mantorp bokat.

Sedan får vi se bad resten av dagarna bjuder på. Ingen som vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0