Onsdag



Började dagen med att anmäla mig till en aktivitet med CCS på lördag. Vi ska samlas i Jptdbro för  cruising till Tumba för besök på ett nytt bilmuseum . 


Jobbade ute idag en stund !


Efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett träningspass.....




Min bil tar mig dit jag vill just nu :-)

Efter att vårdat kroppen och ätit lite gott så har jag en kompis som kör biltransporter som jag hade bokat upp till kvällens uppdrag. Vi var till mamma och pappa och hämtade mammas bil. I morgon ska den in på verkstad. 


De bjöd på glass och sommarbär och vi kom inte därifrån förrän långt efter tio. Men det gäller visst att ta vara på sommaren...... Dagen blev iallafall lång 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0