Sköna söndag !

Sköna söndag !! 
Idag sov jag länge och så gott . Mår så bra ena dagen och sämre den andra dagen. Idag mår jag bra. 

Frukost på altan 

Halvmilen i sol ...


Före halvmilen och efter....solen gör underverk ! Älskar sol och sommar ..




Rensat ogräs i bikini- gjorde ont , brännässlor är inte snälla. Solat ett tag och vilat min kropp. Nu lite lunch ....


Idag hat jag njutit av dagen och dessutom fått min kropp brunare, mer avslappnad och i knoppen en känsla av semester . Ja faktiskt , jag har känt det som om det är semester . Jag har slappat i solsängen, vaktat Tesla som fått testa att gå ut. Läst en bok och lyssnat på musik hela dagen = semester 

Helt plötsligt dök Jennis och Maria upp och spred lite glädje sen drog jag till gymmet. Kände att kroppen behövdes trimmas, körde ett mindre styrkepass sedan en promenad. På väg hem ringde en kompis så det blev en kvällsfika på ett fik i Haninge fram till tio då de stängde. Fick dessutom tillfälle att köra bil så som den ska användas ! 

Idag har jag trimmat kroppen och inte bilen, mår så mycket bättre än igår. Igår kväll var jag "låg" och nu i topp. Precis så som en del beskriver mig. ON - OFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0